سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع مدل های لباس

شما می خواهید بدانید Next Big Thing قرار است در تبلیغات چیست؟ دنبال پول باشید در حال حاضر ، تعداد زیادی پول به صنعت شاهدانه سرازیر می شود - و بازاریابی دلار دقیقاً عقب است. اکنون اکثر ایالت ها با استفاده از طرح های رای گیری و یا در مجلس قانونگذاری برای پیوستن چندین ایالت دیگر به گلدان ها برای استفاده های تفریحی یا پزشکی مجاز هستند.

 

بنابراین علفهای هرز قانونی تا چه اندازه پتانسیل تبدیل شدن دارند؟ ذهن بسیار گیج کننده ای بزرگ است. یک گزارش اخیر حتی فروش سالانه ماری جوانا را در طی چند سال به 130 میلیارد دلار در سراسر جهان افزایش داده است. اگر بخواهیم این را در چشم انداز بگوییم ، این چیزی بیشتر از صنعت نوشابه و رقابت الکل است

 

حتی اگر فروش حشیش به آن بلندی ها نرسد ، با تخمین محافظه کارانه تری ، آن را طی دهه آینده 50 تا 75 میلیارد دلار 2 ، با رشد سالانه ترکیبی دیوانه کننده تقریباً 27 درصد اعلام کرده است 3.

 

تجارت بزرگ یک تجارت رقابتی است و این بدان معناست که تبلیغات به سرعت افزایش می یابد تا سهم بیشتری از این صنعت در حال رشد را بدست آورد. ما 60 آمار جذاب بازاریابی شاهدانه را برای تأکید بر این پتانسیل جمع آوری کرده ایم. (از کجا می دانید 60 عدد وجود دارد؟ به نسخه های برتر نگاه کنید.)

www.shafaf.ir/fa/news/514128/شرکت-تبلیغاتی-طلوع-فیلم

رشد بازاریابی حشیش: چقدر بزرگ است ، چقدر بزرگ است؟

DASH TWO داده های مربوط به تبلیغات قابلمه را ردیابی می کند ، و ما اعداد بسیار خوبی ارائه کرده ایم. در اینجا تجزیه و تحلیل کل دلار در هزینه های B-to-B ، تلویزیون ، چاپ ، اینترنت ، رادیو و فضای باز طی دو سال گذشته و سال جاری تاکنون وجود دارد:

 

2017: 925 میلیون دلار 4

2018: 1.133 میلیارد

2019: 2.26 میلیارد دلار (پیش بینی شده) 6

به اعتقاد ما ، امسال هزینه ها دو برابر خواهد شد ، و هرچه قانونی بودن تبلیغات حشیش را کنترل کنیم ، حتی بیشتر هم می شود - این واقعیت که هنوز توسط دولت فدرال به عنوان داروی برنامه 1 در نظر گرفته می شود ، به معنای تبلیغات در برخی از شهرداری ها و ایالت ها است که مورد بررسی جدی قرار گرفته است.

 

تبلیغات احتمالاً هر ساله دو برابر نمی شود. اما به خصوص با آرامش موانع قانونی بسیار سریع رشد خواهد کرد. این اتفاق در بیشتر نوآوری ها می افتد. به عنوان مثال ، وقتی بیش از یک دهه پیش بیلبوردهای دیجیتال برای اولین بار منتشر شدند ، بسیاری از تبلیغ کنندگان با نگرانی از ایمنی این قالب تبلیغات جدید ، خود را سوار می کردند.

چه قالبهای تبلیغاتی برای علفهای هرز محبوبیت بیشتری دارند؟

این فقط مهم نیست که دلار چقدر بزرگ می شود - همچنین این مسئله به کجا می رود. به نظر شما بازاریابان کجا بیشترین شانس را برای دستیابی به خریداران بالقوه دارند؟ آنها چه کسانی را به عنوان مشتری احتمالی خود می بینند؟ این تصورات با گذشت سالها سرمایه گذاری را هدایت می کنند.

 

در اینجا خارج از خانه دارای یک مزیت بزرگ است ، زیرا برخلاف چندین رسانه دیگر ، محدودیت کمتری دارد. به عنوان مثال فیس بوک و گوگل ، دو بزرگترین سیستم عامل تبلیغات رسانه های دیجیتال ، تبلیغات شاهدانه را قبول نمی کنند. همچنان می توانید فرصت های دیجیتالی را با راه حل هایی مانند تبلیغات رویدادی پیدا کنید ، اما این ضرر قابل توجهی است.